Product was successfully added to your shopping cart.
Ευκαιρίες Καριέρας
Από το 1987, παρέχουμε κορυφαίες λύσεις στον χώρο του ηλεκτρολογικού υλικού και φωτισμού. Η επιτυχία μας δεν είναι τυχαία – βασίζεται στην αφοσίωση και την εξειδίκευση της ομάδας μας. Και τώρα, μπορείς να γίνεις κι εσύ ένας από εμάς!
Τι θα βρεις στη DESIKOS:
- Ένα δυναμικό και φιλικό περιβάλλον, όπου η ομαδικότητα είναι το κλειδί
- Συνεργασία με έμπειρους επαγγελματίες και ευκαιρίες εξέλιξης
- Σταθερότητα και προοπτικές σε μια εταιρεία που μεγαλώνει συνεχώς
Αναζητούμε ανθρώπους με πάθος για μάθηση και εξέλιξη, ομαδικό πνεύμα και θετική ενέργεια, που θέλουν να γίνουν μέρος μιας ομάδας που κάνει τη διαφορά. Αν βλέπεις τον εαυτό σου εδώ, μην το σκέφτεσαι! Στείλε μας το βιογραφικό σου στο hr@desikos.gr και μετέπειτα αξιολόγησης, θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε από κοντά!
Ανοιχτές θέσεις εργασίας:
Σύμβουλος Πωλήσεων Ηλεκτρολογικού Υλικού▼
Aναζητούμε δυναμικούς και επικοινωνιακούς Πωλητές για τα καταστήματά μας στο Περιστέρι, Ίλιον και Αχαρνές. Ο ιδανικός υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση των πελατών, τη προώθηση των προϊόντων και τη διατήρηση μιας ευχάριστης αγοραστικής εμπειρίας!
Αρμοδιότητες
• Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών με ευγένεια και επαγγελματισμό
• Παροχή πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τις προσφορές
• Προώθηση πωλήσεων και επίτευξη στόχων σύμφωνα με την εμπορική πολιτική της εταιρείας
• Συμμετοχή στις προωθητικές ενέργειες της εταιρείας
• Τακτοποίηση και οργάνωση των προϊόντων στο χώρο του καταστήματος
• Σύνταξη προσφορών και Follow up
• Συμμετοχή στην απογραφή των αποθεμάτων
• Xειρισμός προγράμματος ERP
Απαιτούμενα Προσόντα
• Άριστες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες
• Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση ηλεκτρολογικού υλικού και φωτισμού
Στάδια πρόσληψης
• 1η συνέντευξη με τον Περιφεριακό Διευθυντή της εταιρείας
• 2η συνέντευξη με τον Director της εταιρείας
Διευθυντής Καταστήματος▼
Αναζητούμε έμπειρους, επικοινωνιακούς και υπεύθυνους Διευθυντές Καταστήματος για τα καταστήματά μάς μας σε Αχαρναί & Περιστέρι για να ηγηθούν της ομάδας μας και να συμβάλουν στην ανάπτυξη και την επιτυχία του καταστήματος.
Οι υποψήφιοι θα είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση της καθημερινής λειτουργίας, την επίτευξη των στόχων πωλήσεων και τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών!
Αρμοδιότητες
• Οργάνωση και εποπτεία της καθημερινής λειτουργίας του καταστήματος
• Διαχείριση και εκπαίδευση του προσωπικού
• Παρακολούθηση και ανάλυση των πωλήσεων (KPIs), καθώς και την επίτευξη στόχων
• Διασφάλιση της άριστης εξυπηρέτησης εξυπηρέτησης των πελατών και διαχείριση παραπόνων
• Έλεγχος αποθεμάτων και παραγγελίες προϊόντων
• Κατάρτιση αναφορών και στατιστικών σχετικά με την απόδοση του καταστήματος
• Τήρηση των διαδικασιών και των προτύπων της εταιρίας
• Ανάπτυξη πελατολογίου
• Διαχείριση ταμειακών διαδικασιών
• Xειρισμόςπρογράμματος ERP
Απαιτούμενα Προσόντα
• Ηγετικές ικανότητες και διαχείριση ομάδας
• Άριστες οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
• Γνώση χειρισμού υπολογιστή και MS OFFICE
• Eυελιξία και ικανότητα διαχείρισης κρίσεων
• Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην ικανοποίηση του πελάτη
• Πολύ καλή ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και λήψης αποφάσεων
Επιπλέον προσόντα ή δεξιότητες (θα εκτιμηθούν)
• Πτυχίο Ηλεκτρολογίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων ή σχετικό αντικείμενο
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση (τουλάχιστον 3έτη) στον κλάδο του ηλεκτρολογικού υλικού
Στάδια πρόσληψης
• 1η συνέντευξη με τον Περιφεριακό Διευθυντή της εταιρείας
• 2η συνέντευξη με τον Director της εταιρείας
Υπάλληλος Αποθήκης▼
Αναζητούμε οργανωτικό και υπεύθυνο Αποθηκάριο για το κέντρο logistics της εταιρείας μας στο Καματερό. Ο ιδανικός υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τη σωστή παραλαβή, αποθήκευση και διακίνηση των προϊόντων, διασφαλίζοντας την εύρυθμη λειτουργία της αποθήκης και την έγκαιρη εξυπηρέτηση των καταστημάτων μας.
Αρμοδιότητες
• Επίβλεψη της ομαλής λειτουργίας της αποθήκης και εξασφάλιση της ομαλής ροής των διαδικασιών
• Οργάνωση και καθοδήγηση του προσωπικού της αποθήκης στις καθημερινές εργασίες και εκχώρηση καθηκόντων
• Παραλαβή παραγγελιών από τους προμηθευτές και έλεγχος για την ακρίβεια και την ποιότητα των εισερχόμενων προϊόντων
• Ευθύνη για τον διαχωρισμό των παραγγελιών ανά πελάτη / έργο
• Ευθύνη για την παροχή των ορθών παραστατικών διακίνησης ή λοιπών συνοδευτικών εντύπων για κάθε παραγγελία
• Ταξινόμηση παραγγελιών
• Ευθύνη για την οργάνωση και την ομαλή λειτουργία καθημερινών δρομολογίων
Απαιτούμενα Προσόντα
• Σωστή οργάνωση και προγραμματισμός
• Αναλυτική & κριτική σκέψη
• Ορθή διαχείριση χρόνου υπό πίεση
• Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
• Καλή γνώση του MS Office
Επιπλέον προσόντα ή δεξιότητες (θα εκτιμηθούν)
• Προϋπηρεσία σε διεύθυνση αποθήκης
• Γνώση εφαρμογών ERP
• Πτυχίο ΙΕΚ / ΤΕΙ / ΑΕΙ Ηλεκτρολογίας
Στάδια πρόσληψης
• 1η συνέντευξη με τον Περιφεριακό Διευθυντή της εταιρείας